راه های ارتباطی ما: ۰۳۵۳۸۳۰۶۱۴۷……………….. ۰۹۰۱۷۳۷۵۸۰۲

جهت استعلام موجودی و دریافت قیمت جام آجیل و خشکبار با ما تماس بگیرید

‍چشم انداز گروه تولیدی سنجاب

گروه تولیدی سنجاب فعالیت های خود را در سال ۱۳۹۵ با در نظر گرفتن سند چشم انداز توسعه ۲۰ ساله جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۱۵ هجری شمسی و منویات مقام معظم رهبری و با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی و تکیه بر دانش و توان نیروهای داخلی در جهت رشد و تعالی اقتصاد و صنعت این مرز و بوم آغاز نمود.

هدف این شرکت ، برقراری ارتباط موثر میان نیروهای علمی کشور در بخش دانشگاهی و استاد کاران خبره بخش صنعتی بوده و ماحصل این ارتباط ، پاسخگویی به نیازهای حال حاضر واحدهای تولیدی ، با طراحی و ساخت ماشین آلات و قطعات صنعتی پس از انجام محاسبات دقیق علمی و فنی می باشد.

شرکت بهریز سنجاب پس از مطالعه و تحقیق در خصوص مشکلات و نیازهای صنعتی کشور ، اقدام به طراحی و ساخت بهریز سنجاب ، و در کوتاهترین زمان ممکن خط تولید دستگاه فوق را جهت تولید انبوه و عرضه به بازار مصرف راه اندازی نمود.

بیانیه ارزش ها :

کلیه تلاشمان را در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت رشد اقتصادی ، علمی ، صنعتی و اعتلای نام ایران و ایرانی سوق می دهیم.

به یاری خداوند متعال در زمینه تربیت و توسعه نیروی انسانی متخصص با همکاری اساتید برجسته دانشگاهی کشور و استادکاران خبره صنعتی با ایجاد فرصت های شغلی ارزشمند برای جوانان این مرز و بوم اقدامات مثبتی داشته و گامهای موثری نیز در آینده برخواهیم داشت .

مهمترین اولویت کاری ما کسب رضایت مشتریان با تلفیق همزمان کیفیت و کمیت در محصولات تولید شده ، سرویس دهی مناسب و گارانتی های ویژه و خدمات پس از فروش گسترده می باشد به طوری که مشتریان ، پس از خرید همواره حضور متعهدانه ما را در کنار خود احساس نمایند و لبخد رضایت مندی بر چهره این عزیزان نقش ببند.

همکاری خود را با دیگر عناصر بازار همچون تامین کنندگان ، توزیع کنندگان ، همکاران و هم صنفان بر پایه اصول اخلاقی کسب و کار حلال قرار داده ایم تا زمینه و بستر مناسب برای رشد سالم اقتصادی جامعه فراهم شود.
بیانیه چشم انداز :

گروه تولیدی سنجاب قصد دارد با استفاده از تمامی ظرفیت های علمی و تخصصی موجود ، علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی ، حضورموثری در بازارهای خارجی داشته باشد.

اهداف کیفی :

* نظارت دقیق و چند مرحله ای و سنجش کیفت محصولات تولید شده و تلاش در جهت کسب بهترین درجه کیفیت
* تحقیق در خصوص سایر نیازهای صنعتی کشور و تلاش در جهت برطرف کردن این نیازها